Транспортери при виробництві пєлєти.

Транспортери у процесі виготовлення пєлєта.
Під час виробництва пєлєти з деревини, на завершальному етапі, застосовується транспортерне обладнання, що допомагає підняти готові пєлєти в накопичувач.
Головна проблема, з якою стикаються виробники, це псування шевронної стрічки через надмірну температуру, яка веде до розплавлення клійового шва і відриву шеврону. А в разі механічного з'єднання (болтового) металевого кутика до транспортерной стрічки, в ході циклічних обертів, воно розбиває стрічку.
Ми ретельно вивчили це питання, провели консультації з виробниками і хочемо поділитися нашими ідеями вирішення цієї проблеми з вами.
По-перше конструкція транспортера потребує уваги. Давайте розглянемо її більш детально. На нашу думку ідеальна конструкція, це транспортер-волокуша (безроліковий) , жолобчатий, шириною 400-500мм. Діаметри барабанів 219мм. Чому так?
1. Наявність роликів, це додаткове джерело ризику, потребують уваги, більш чутливі до сил, що спонукають стрічку сходити в бік.
2. Жолоб примушує матеріал зсуватися до центру стрічки і не просипатися через край.
3. Ширина 400-500мм найбільш оптимальна враховуючи той обсяг виробництва, що дає гранулятор.
Більше - не має сенсу, меньше - погано ляже в жолоб.
4. Діаметр приводного та натяжного барабанів 219мм з розрахунку: навантаження, товщини стрічки, швидкості транспортування і т.д.
Тепер розглянемо шевронну стрічку.
Механічне з'єднання ми відкидаємо, тому що вважаємо це не професійно і не припустимо.
Щоб досягти потрібного результату, пропонуємо зосередитись на схемі розташування шевронів та уявити, як воно вплине на роботу конвеєра.
На нашу думку це буде поперечний шеврон на пів ширини стрічки в шахматному порядку , висотою 20-50мм, з кроком шеврона близько 250-300мм. Пояснюємо чому:
Поперечне розташування тому що діаметр 219мм, всежтаки, не великий і розташування "ялинкою" буде утворювати ребро жорсткості і призведе до відриву шеврона. Розташування в шахматному порядку не просто запобігає скочуванню вантажу, вона примушує його рухатись зікзагом і постійно, не нагріваючи, в певній мірі, своїм теплом , шеврон.
Нагрівається тільки та частина шеврону, що ближче до центру стрічки. Висота шеврону залежить від куту нахилу транспортера. Важливо, щоб пєлєти не пересипалися через перегородку, а обходили її. Крок шеврону також залежить від куту нахилу і швидкості. Завдяки правильно підібраному кроку зберігається безперервний ланцюжок вантажу.
Також можемо рекомендувати поставити куллєри охолоджування, на місці подачі з гранулятора, які будуть додатково знижувати температуру гранул.
Вдалої Вам роботи і великих прибутків.
Дякуємо за увагу!
- Як приклеїти гуму до металуВ цій статті приведено детальну інструкцію по застосуванню клея присклеюванні гуми з металом.Повна версія статті
- Як накеїти латку на транспортерну стрічку.Тут ви дізнаєтесь про те, якправильно наклеїти латку на транспортерну стрічку.Повна версія статті