Міф про холодної вулканізації стикових з'єднань
На одному з підприємств Іллічівська виникла проблема зі стиковими з'єднаннями, виконаними методом холодної вулканізації. Стик почав руйнуватися. Керівництво підприємства оголосило, що це відбувається із-за морозів. Проаналізувавши фотографії, ми прийшли до висновку, що проблема полягає у кострукції транспортера. В деяких місцях конвеєра, на певних ділянках ширини стрічки виникає напруга, що призводить до черезмерному зносу і пориву стикового з'єднання.
Виконавши стик методом гарячої вулканізації, через деякий час , трапилася таже проблема. В цей раз винними виявилися фахівці-вулканизаторщики.
А тепер про те, як працює холодний стик:
1. Застава довговічності стикового з'єднання - це правильна підготовка поверхонь!
Поверхні повинні бути правильно розмічені. Ширина східців визначається за спеціальною формулою, у залежності від довжини конвеєра, товщини стрічки, кута нахилу, транспортованого вантажу тощо, визначається косина стику від діаметра барабана, ширина фасок від товщини обкладочной гуми.
Шероховка поверхностейосуществлятся спеціальним інструментом, що дозволяє отримати плавний перехід до 0 на всій довжині стику. Дуже важливо, щоб при обробці не спалити поверхню, на сженую гуму клей не пристане і виправити це дуже складно.
Нанесення першого клейового шару виконується шпателем дляполучения тонкого шару, функція якого стати адгезивним шаром. Промазування повинна бути якісна без патьоків і пропусків. Перша промазування сохне до повного висихання, при цьому клейовий шар подрастворяет гуму стрічки і береться з нею монолітом.
Друга промазування також здійснюється шпателем, аккуоатно і без патьоків, чітко витримуючи пропорції компонентів клею. Не дотримання пропорцій призводить до пересушуванні, крихкості або потре міцності стику.
З'єднання поверхонь також вимагає уваги. Важливо щоб не було бульбашок повітря, крапель вологи, пилу та ін. бо це будуть вогнища руйнування.
Накочення поверхонь здійснюється якісно без пробілів.
Дуже часто , намагаючись підвищити привабливість методу холодної вулканізації, а тим самим прискорити технологічний процес, стик запускають в роботу не дочекавшись 24 години. Довго пояснювати які процеси відбуваються на молекулярному рівні, але так робити не можна.
Після дотримання всіх вимог, стик буде працювати і в спеку і на морозі. Міцність стику ПЕРЕВЕРШУЄ міцність стрічки. Це обумовлено тим, що клейовий шов по міцності перевершує міцність межпрокладочной гуми.
- Як приклеїти гуму до металуВ цій статті приведено детальну інструкцію по застосуванню клея присклеюванні гуми з металом.Повна версія статті
- Як накеїти латку на транспортерну стрічку.Тут ви дізнаєтесь про те, якправильно наклеїти латку на транспортерну стрічку.Повна версія статті